Jumat, 04 April 2014

8 Галоўны праблема эфектыўнага Listening

8 Галоўны праблема эфектыўнага Listening

Адзін з самых важных навыкаў, патрэбных ад тых, хто хоча быць выдатным камунікатарам у тым, што, каб быць здольным эфектыўна слухаць. Тым не менш, ёсць шмат людзей, якія, здаецца, не хапае гэтага магутнага і жыццёва рэсурс, што прыводзіць да менш дасканалай камунікацыі. Цікава адзначыць, што нашы даследаванні за апошнія 10 гадоў паказваюць, што многія людзі лічаць, што РПП Kurikulum 2013 добрыя або выдатныя слухачы - пакуль яны не робяць наш тэст! У той час як ёсць шмат фактараў, якія могуць паўплываць на эфектыўнасць праслухоўвання ў гэтай кароткай артыкуле я маю намер засяродзіцца на найбольш важных васьмі асноўных праблем. Мы лічым, што элементы ўсе аднолькава важныя.

Вызначэнне: Слухайце. (Наўмыснае)
Каб зрабіць намаганне, каб пачуць нешта з задуменным ўвагі; Звярнуць увагу; прыслухацца; звяртаць увагу на і дзейнічаць на тое, што нехта гаворыць.

Кожны раз, калі мы гаворым з кімсьці яшчэ аб вопыце, як правіла, наш слоўнае апісанне выдаліць шмат гэтага досведу - часта, таму што мы лічым, агульныя веды і / або вопыт аб RPP Kurikulum 2013 SMA . Нашы словы набываюць вельмі складаны і дэталізаваных вопыт, які спалучае візуальныя, слыхавых і кинестетических элементы і абагульніць яго так, што засталося, гэта кароткае выклад агульнага вопыту. Кожны раз, калі мы прымаем удзел у размове, мы збіраем інфармацыю ад іншых зацікаўленых бакоў. Тым не менш, мы таксама абапірацца на ўласны вопыт у прыняцці ўнутранае прадстаўленне, што іншы чалавек кажа для таго, каб:

а) зразумець.
б) ведаеце, што нам не хапае і трэба ведаць, каб завяршыць нашу ўнутранае прадстаўленне.

Часта, ёсць тэндэнцыя для нас і іншых бакоў, якія ўдзельнічаюць выкарыстоўваць унутраныя фільтры, якія выдаляюць, сказіць або абагульніць інфармацыю, якая надаецца і менавіта гэтыя элементы, якія могуць негатыўна паўплываць на эфектыўнасць нашых RPP Kurikulum 2013 SMP навыкаў. Некаторыя з найбольш распаўсюджаных праблем, якія могуць паўстаць ад гэтых фільтраў з'яўляюцца:

Праблема 1: Закон Закрыццё.
Калі мы ўдзельнічаем ў вуснай / ушного сувязі, гэта немагчыма для нас, каб даць / атрымаць усе інфармацыю, неабходную для таго, адпраўнікоў / рэцэптараў, у нас ёсць тэндэнцыя, каб зрабіць пэўныя здагадкі пра тое, што гаворыцца ў залежнасці ад кантэксту, змест , іншы ўдзельнік (і) і г.д. Калі некаторыя элементы адсутнічаюць, мы інстынктыўна імкнуцца запоўніць у "нарыхтоўкі" з інфармацыяй, узятымі з нашага ўласнага вопыту, так што замест таго, РПП Kurikulum 2013 СД інфармацыю, мы павінны адчуваць, што у нас ёсць "усе" інфармацыі - нават калі гэта не так! - Гэта, у сваю чаргу, можа прывесці нас звярнуць Неналежнае або няправільнае высновы аб паведамленне дастаўляецца і адказваць у памылковай манеры.

Праблема 2: Закон поле.
Для таго каб эфектыўна слухаць, мы павінны быць у стане засяродзіцца на чалавеку, мы маем зносіны з і сканцэнтравацца на тым, што яны кажуць (і не кажу,) і любыя адцягваючыя такія як перамяшчэнне людзей у RPP SMA Kurikulum 2013 галіне, звон тэлефоны і г.д., рэчы, якія могуць перашкодзіць нам эфектыўна завяршэння гэтай задачы. Гэта прыкметна падчас правядзення прэзентацый і сустрэч, калі хтосьці ўстае падчас прэзентацыі і выходзіць з пакоя - гледачы адцягваецца, перастаць слухаць вядучага і засяродзіцца на твар, што перамяшчаюцца тым самым, магчыма адсутнічае важную частку паведамленні ад РПП SMP Kurikulum 2013 . Той жа вынік ўзнікае, калі мабільны тэлефон тэлефануе або чалавек пачынае з дапамогай планшэта або наўтбука.

Людзі як правіла, сканцэнтраваны на якія рухаюцца аб'ектах, а не на статычны!

Праблема 3: Prejudice
Агульнай праблемай, што адбываецца ў праслухоўванні у тым, што ад забабонаў; альбо свядомае або падсвядомае. Гэта можа быць непасрэдна звязана з іншым удзельнікам (амі) на аснове нашага папярэдняга вопыту з RPP SD Kurikulum 2013 прама ці ўскосна, або на аснове дадзенай тэме абмяркоўваецца, навакольнага асяроддзя, нашай уласнай эмацыйнай або фізічнага стану і іншых фактараў. Частым прыкладам гэтага можа быць знойдзены ў лячэнні палітыкаў на людзей, якія выступаюць супраць іх поглядаў. Мы павінны быць у курсе нашых забабонаў і даведацца, як аддзяліць чалавека мы маем зносіны з ад РПП Kurikulum 2013 SMK размовы (аддзяліць чалавека ад праблемы!).

Праблема 4: Селектыўны Праслухоўванне
На жаль, мы часта ўступаюць у гутарцы з абодвух нашай уласнай "гульні-плана" аб тым, як мы збіраемся кантраляваць размову ў тэрмінах тэму (ы), структура, працягласць і г.д., або прадузятых ідэй аб тым, як РПП SMK Kurikulum 2013 будзе развівацца, а не на самай справе, слухаючы нашага суразмоўцы. Гэта азначае, што мы, як правіла, каб слухаць тое, што мы хочам пачуць, а не тое, што на самой справе сказаў і адфільтраваць усё, што не ўпісваецца ў наш план паведамленні або нашых уласных ідэй.

Праблема 5: Час
Для эфектыўнага слухаць, мы павінны быць у стане надаваць час з гэтай задачай. Любы размова, дзе адна або абодва бакі занепакоеныя наяўнага часу непазбежна пацерпіць ад праслухоўвання RPP 2013 . У бізнэс-кантэксце, мы павінны гарантаваць, што мы запраграмаваныя дастаткова часу, каб быць у стане мець зносіны эфектыўна з іншымі зацікаўленымі бакамі.

Праблема 6: Лагічная структура / Параўнання
Большасць людзей звычайна маюць тэндэнцыю чакаць, і шукаць, лагічных паслядоўнасцяў або структуры ў іх сувязі. У слыхавы / вусны размова, калі мы лічым, што "А", праўда, і «У» таксама дакладна, то "С" і кожны наступны элемент павінен лагічна ўпісваюцца ў RPP 2013 SMA інфармацыю папярэдні & наступнае яго. Калі гэтага не адбываецца ён канфліктуе з http://rppkurikulum2013.wordpress.com чаканняў і часта стварае несупадзенне што прыводзіць да блоку ў сувязі.

Праблема 7: Пресуппозиции (Выхад за межы)
Некаторыя людзі маюць тэндэнцыю экстрапаляваць ці выйсці за межы таго, што яны чуюць, а іншыя, як правіла, застаюцца стрымліваецца фактычным «дадзеныя», што яны атрымалі падчас размовы. Важна, што мы ведаем як нашых уласных тэндэнцый, каб зрабіць гэта, а таксама, што з нашага суразмоўцы (ов) і пераканайцеся, што калі ў нас ёсць тэндэнцыя ісці http://tokobukuadm.com/produk/jual-cd-rpp-kurikulum-2013-smp-mts-lengkap за інфармацыю, улічваючы, што мы паведаміць пра гэта нашага суразмоўцы (ов) і праверыць, калі яны знаходзяцца ў згодзе.

Праблема 8: Пытанні
Для вырашэння многіх праблем, названых вышэй, мы павінны быць у стане элегантна задаваць пытанні, каб растлумачыць няясныя элементы ў камунікацыі. У той час як традыцыйныя "адкрытыя" і "закрытыя" пытанні служаць нейкай мэты, выдатным прыкладам для пераймання ў тым, што з "Мета мадэлі", якая ўяўляе сабой набор http://jualrpp2013.blogspot.com пытанні, якія дазваляюць сабраць інфармацыю, якая тлумачыць чыйсьці вопыт, з тым каб атрымаць больш поўнае ўяўленне гэтага вопыту.

Эфектыўнае слуханне можа адбыцца толькі тады, калі ёсць разуменне аб тым, як вопыт захоўваюцца ў памяці і перадаюцца іншым людзям. Канцэпцыя, што "Тое, што адбываецца ў тое, што выходзіць" з'яўляецца некарэктным і быць эфектыўным і элегантным http://rppkurikulum2013.blogspot.com камунікатар, неабходна ведаць, як правільна слухаць і задаваць правільныя пытанні, каб раскрыць элементы праляцеў міма фільтраў выдалення, скажэнні і абагульнення.  http://albaniantier.blogspot.com/2014/04/de-8-voornaamste-probleem-van-effectief.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar